UNA.md - Business "cu viteza gindului" !

In atentia dumnevoastra va oferim informatii complete privind sistemul de evidenta si control UNA.md, ce este prelucrat, adaptat si implementat in cadrul companie UNISIM-SOFT .
OTRS(instructia)

Modernizarea tehnologiei de stocare si prelucrare a datelor,un set complet de setari necesare, respectarea parametrilor de baza ale sistemului ERP-casa va permite intr-un timp scurt realizarea automatizata completa  a afaceri Dvs. eficientizarea proceselor de afaceri si imbunatatirea calitarii managementului. Deschiderea bazei de date pe platforma Suport ORACLE, tehnologiile de control si securitatea ofera posibilitatea dezvoltarii treptate  si insotirea sistemului informational in functie de  cresterea organizatiei Dvs.

Sistemul este dezvoltat in Republica Moldova luand in consideratie Standardele Nationale de Contabilitate si Codul Fiscal a RM, este solutia optima pentru raportarea “cost / functionalitate” pentru organizatii din diverse domenii, activitati si grad. Sistemul universal confirma acoperirea industriei largi.

prez.png

DUPA IMPLEMENTAREA UNA.md COMPANIA DUMNEVOASTRA VA PUTEA:
  • Inbunatatirea eficienta a controlului resurselor financiare si lucrul managerilor din contul timpului comercializari globale si informatii financiare, necesitatea  adoptari deciziilor strategice si operationale;
  • furnizarea in timp util a rapoartelor de inalta calitate conduceri si organelor de supraveghere in conformitate cu regulamentele juridice si standartelor nationale;
  • mentinerea controlului asupra activitati la nivelul documentelor contabile primare, de asemenea protectia documentelor electronice intre participantii la distanta in procesele economice;
  • imbunatatirea abilitatilor si experientei personalului, precum si imbunatatirea calitati comunicari in interiorul organizatiei si lucrului cu documente, precum si  necesitatea  de a combina diferite ramuri, divizii si departamente intr-o singura unitate de informatii.
VA RASPUNDE UNA.md LA NECESITATILE ANUMITOR SECTOARE A INTREPRINDERILOR?

Astazi sistemul este folosit cu succes de catre intreprinderile cu sectoare ca producerea sticlei si a mobilei, prelucrarea, preparatelor chimice si industriei usoare, industriei mecanica, producerea materialelor de constructie, farmaceutica, vinificatiei, conservarea si producerea zaharului, agricultura, telecomunicati, de asemenea ca comertul; sectorul serviciilor;sectorului public etc.(lista clientilor pe ramuri de activitat). Aceasta permite vorbirea despre buna functionari si testari de solutii in conditiile economiei reale din Republica Moldova.

Sistemul este proiectat pentru management centralizat si  inregistrarea documentelor  intr-un singur sistem, inclusiv astfel de domenii, ca producerea, (pentru diferite scheme tehnologice) ,depozit, magazine etc, inclusiv birouri de la distanta.

La implementarea sistemului la intreprinderea de producere agentul face automatizarea tuturor ciclurilor in mod natural/ sortarea pe materie prima>>depozitarea>> prelucrarea>>prelucrarea>>ambalarea >>transportarea. Acest lucru permite obtinerea rapida a raspunsurilor la intrebariele cum ar fi:

  • din ce materie prima (de la care furnizor si partea /comenzi) este facut?
  • din care categorie este semiprodusul, partiele calitatice/cantitative ?
  • ce volum si termen la expedirea  conform termenilor din contract (cum ar fi taxarea)?
  • care sunt conditii de transferare a fondurilor banesti?
  • ce suma si termen pentru achitarea materiei prime furnizate?
  • ce conturi de datorii la intreprindere pe total si pe client/contract? si etc.

A aparut o posibilitate individuala operationala de urmarire a fiecarei parti din procesul tehnologic.
Inregistrarea zilnica a contractelor la PF permite de a prognoza procesul de producere si a compara  capacitatile de producere reale si cu cele necesare. Efectuarea evidentei procesului de producere (bill of manufacture) si compozitia produsului (bill of material). Posibilitatea de alaturare a sistemului de calitate,cum ar fi ISO sau 20Key, precum si sistemului de control automat si verificarea procesului tehnic.
Pentru intreprinderile comerciale (sau diviziuni de vinzari) elaborarea solutiei, include toate functiile necesare si costisitoare  pentru pret. Mai ales, in baza uni sistem unic informational pot fi rezolvate problemele front-office (locul de munca a casierului, care foloseste scanerul codurilor de bare, inventaria ect.) si back-office ( gestionarae evidenta operationale, logica).

Organizatiilor bugetarea li se ofera solutii speciale, contabilitatea bugetarilor si nebugetarilor, evidenta costurilor in articolele bugetare, veniturile din sursele de plata, planificarea estimarilor a costurilor pe articole de specificatie bugetarea si compararea cu costurile reale.

CIT VA COSTA IMPLEMENTARAE UNA.md?

Pentru obtinerea legaturi sarcinilor sale, precum si informati mai ample despre produs compania ne va contacta, prealabil prin completarea formularului chestionar de pe site-ul nostru platforma.