Descrierea Platformei

CARACTERISTICA GENERALA

Tehnologie contemporana dezvoltata de pastrare si prelucrare a datelor, setul necesar de setari, integritatea si functionalitatea inalta fac reala perspectiva automatizarii bisnessului dvs. si majorarii calitatii managementului. Omogenitatea criteriilor de baza al sistemului cu cele ale sistemelor de clasa ERP - prezinta un efect de optimizare a business-proceselor.

  •  Este un sistem complex si multifunctional.

   Bazat pe tehnologia „client-server”, cu posibilitatea utilizarii in acelasi timp de mai multi utilizatori, numarul lor fiind limitat de resursele tehnice ale clientului (resursele retelei, serverului).

  •  Elaborat cu respectarea cerintelor Standardelor Nationale de Contabilitate si Codului Fiscal al Republicii Moldova
  •  Evidenta datelor se efectueaza imediat dupa momentul de inserare.
  •  Toate datele inserate sunt legate de documentul primar, ce permite cautarea rapida a informatiei necesare si controlul corectitudinii inserarii ei.
  •  Sistem elastic de configurare a drepturilor la diferite sectoare (module) ale sistemului.
  •  Toate documentele si respectiv formulele contabile sunt legate de un anumit utilizator, ceea ce majoreaza gradul lor de responsabilitate si usureaza lucrul contabilului-sef in ceea ce priveste coordonarea specialistilor sai.
  •  Sistemul presupune posibilitatea depistarii unui intreg sir de greseli la introducerea informatiei (de exemplu repetarea datelor, greseli in formule contabile, solduri negative etc.).
  •  Prezenta unui puternic generator de rapoarte, inclusiv si raportului universal (configurarea raportului se efectueaza de utilizator la inceputul generarii).

LINIA PRODUSELOR

Universal Accounting PX

Elaborat in 1999, permite automatizarea perfecta a unei contabilitati relativ mici a intreprinderilor de comert si producere. La un singur calculator este posibila mentinerea evidentei catorva firme, ceea ce este comod pentru contabilii ce duc evidenta si prezinta rapoartele pentru mai multe intreprinderi. Posibilitate reala de implementare timp de 20 ore la intreprinderi mici.

Universal Accounting SL

Elaborat in 2001, permite automatizarea complexa a business-proceselor ale intreprinderilor mari si mijlocii: de comert, producere si bugetare. Baze de date diversificate ale holdingurilor si corporatiilor. Posibilitatea inregistrarii si vizionarii informatiei de la distanta, in regim on-line, prin diferite canale de legatura, inclusiv prin Internet. Automatizarea locurilor de munca nemijlocit in producere. Elaborarea modulelor la comanda.

Universal Accounting IE

In proces de elaborare. Perfecta, lucru paralel cu Universal Accounting® prin Internet Explorer. Pentru intreprinderile mici - posibilitatea evidentei prin Internet – economisind pentru licente, posibilitatea lucrului de la domiciliu. Identificarea utilizatorilor la baza smart card. Acces operativ la darile de seama (de exemplu soldurile la depozit, preturi, acte de verificare, etc.). Noi perspective de dezvoltare a bisnesului pentru clienti corporativi. De exemplu, organizatia cu o sistema diversificata de distributie a marfii va avea posibilitatea de a controla procesul de semnare a contractelor, eliberarea conturilor si facturilor, mentinerea reala a soldurilor. Sisteme de comanda si distributie prin Internet pentru vanzari in masa.

PARAMETRII TEHNICI NECESARI PENTRU IMPLEMENTARE

Cerinte fata de retea

  • Ethernet, Local network UTP/5 100Mbit (Server connection 1Gb).
  • Retea stabila, aparata de influenta mecanica si electromagnetica.
  • Printer (optional).
  • Conexiune la Internet.

Cerinte fata de server

Pentru 1-5 locuri de munca «directi», care fac parte din retea locala

  • Procesor Dual-Core min 2.4 GHz, 4-8GB RAM, HDD SATA/SAS 2x500Gb RAID1 /1+0, LAN 100Mb, componente standarte.
  • SO CentOS 6/7 / MS Windows 2008/2012 Server, SGBD Oracle Standard Edition One 10gR2, MS Office, programe de arhivare datelor si protectia antivirus.
  • Sistem de protectie UPS pe switch/hub.

Pentru mai mult de 5 locuri de munca «directi», care fac parte din retea locala

  • Procesor Quad-Core, 8-32 GB RAM, HDD SAS/SATA 4x200-500 GB 2xRAID 1/1+0, LAN 1Gb, componente standarte.
  • SO CentOS 6/7 / MS Windows 2008/2012 Server SP2, SGBD Oracle Oracle Standard Edition 11gR2, MS Office, programe de arhivare datelor si protectia antivirus.
  • Sistem de protectie UPS.

Pentru mai mult de 30 locuri de munca «directi», care fac parte din retea locala

  • Doua procesoare Quad-Core 3 GHz, 8-32GB RAM, HDD SAS 4-6x\500GB (2-3 arrays RAID 1/1+0) with external RAID controller, LAN 1Gb, componente standarte.
  • SO CentOS 6/7 / MS Windows 2008/2012 Server SP2, SGBD Oracle Oracle Standard Edition 11gR2, MS Office, programe de arhivare datelor si protectia antivirus.
  • Sistem de protectie UPS.

Cerinte fata de server casa

  • Procesor dual-core, RAM 2GB, HDD 2x250GB, RAID1, LAN 100Mb, componente standarte.
  • Windows 7/ Windows XP/Cent OS 6/7
  • Sistem de protectie UPS.

Cerinte necesare pentru locul de munca

  • Procesor dual-core, RAM 2GB, HDD 250GB, LAN 100Mb, componente standarte.
  • SO Windows XP (se recomanda)/ Windows 7 x32, MS Office, programe de arhivare datelor si protectia antivirus.
  • Pentru locul de munca casierului este necesar COM PORT.